REVISIE 1
|
-orginele lagers (FAG) -NAK Keeringen -bruine dichtlijsten (orgineel) -12mm riempje -aanbrengen van Kluber vet (optie) -eventueel de buitenkant voorzien van een laklaag (optie)
|
REVISIE 2
|
-orginele lagers (FAG) -orginele Goetze keeringen -sintimed dichtlijsten -12mm riempje -Kluber vet -eventueel de buitenkant voorzien van een laklaag (optie)
|
REVISIE 3
|
-orginele lagers (FAG) -orginele keeringen -sintimed dichtlijsten -12mm riempje -speciale lagers voor excentrische as (hoogtoerental) -Kluber vet -eventueel de buitenkant voorzien van een laklaag (optie) |
BEWERKEN (FLOWEN)
|
-Het aanpassen van de luchtkanalen en uitgang.Dit kan varieeren van enkel de spijlen bewerken tot het aanbrengen van schuine kanten aan helften en verdringer. |
|
- complete chip en poelieset in diverse stage's leverbaar |
GEREVISEERDE G-LADER
|
- tevens altijd gereviseerde G-Laders uit voorraad leverbaar.Inruil mogelijk tenzij deze niet meer te gebruiken is |
NIEUWE VERDRINGER
|
- Nu uit voorraad leverbaar - Uit één stuk gefreesd alluminium
|
REPARATIE VAN INGELOPEN VERDRINGERS
|
Sindskort beschik ik over de spullen en kennis om diep ingelopen verdringers weer te kunnen repareren door een coating aan te brengen.Hier een lijstje met de testen die uigevoerd zijn en de + punten van de reparatie;
- langdurig getest - getest met sintimid dichtlijsten - met orgineel luchtfilter,dus geen open filter - met een 68mm poelie
+ PUNTEN
- oneindige garantie op het loslaten van de coating - bij normaal gebruik en goed onderhoudt slijt de coating nagenoeg niet - de reparatie is een stuk voordeliger dan een nieuwe verdringer
|
voor een prijsindicatie kunt u contact opnemen via mail of telefoon
GEREVISEERDE G-LADER